Personálny konzultant
Lucia Šoltysová31.5.2017Košický kraj, Košice I, Staré Mesto - Centrum209x
predaj / ponuka, Nové, Práca
predaj / ponuka, Nové, Práca
bez ceny
Ak si šikovný /-á, cieľavedomý /-á, máš pozitívny vzťah k práci a si schopný /-á samostatne aj tímovo pracovať, môžeš rozšíriť náš dynamický pracovný tím.
Tvojou náplňou práce bude:
• tvorba inzercií, selekcia životopisov, telefonická komunikácia s uchádzačmi
• nábor zamestnancov, vedenie osobných pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
• komunikácia s klientmi, inými inštitúciami a koordinácia zamestnancov
• kompletné spracovanie personálnej agendy (pracovno - právnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru)
• pripravovanie podkladov pre spracovanie miezd a vedenie komplexnej mzdovej agendy
• vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
• administratívne práce, zadávanie údajov o zamestnancoch do interného systému
• zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- mobilný telefón
- laptop
- stravné lístky a mesačné bonusy za splnenie plánu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Ďakujeme za porozumenie.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore ekonómia, účtovníctvo, manažment - výhodou
Administratívne a ekonomické znalosti:
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - základy
Personalistika - základy
Počítačové znalosti - používateľ
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz: B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Samostatnosť
• Príjemné vystupovanie
• Komunikatívnosť
Tvojou náplňou práce bude:
• tvorba inzercií, selekcia životopisov, telefonická komunikácia s uchádzačmi
• nábor zamestnancov, vedenie osobných pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
• komunikácia s klientmi, inými inštitúciami a koordinácia zamestnancov
• kompletné spracovanie personálnej agendy (pracovno - právnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru)
• pripravovanie podkladov pre spracovanie miezd a vedenie komplexnej mzdovej agendy
• vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
• administratívne práce, zadávanie údajov o zamestnancoch do interného systému
• zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- mobilný telefón
- laptop
- stravné lístky a mesačné bonusy za splnenie plánu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Ďakujeme za porozumenie.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore ekonómia, účtovníctvo, manažment - výhodou
Administratívne a ekonomické znalosti:
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - základy
Personalistika - základy
Počítačové znalosti - používateľ
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz: B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Samostatnosť
• Príjemné vystupovanie
• Komunikatívnosť
Lokalita inzerátu